Laatste Nieuws

Syntrex Managed Voice, iets voor uw bedrijf?

26 nov 2017

De wereld van telefonie en de manier waarop we deze gebruiken is in de afgelopen jaren in een echte stroomversnelling gekomen. Toen Alexander Graham Bell Op 10 maart 1876, het eerste gesprek voerde via zijn uitvinding, de ‘telefoon’, kon hij niet vermoeden dat nu 140 jaar later gesprekken niet alleen meer via een vaste kabel gevoerd worden, maar ook via draadloze telefoons, telefoons op een mobiel netwerk, het internet, via Windows computers en Apple PC’s. Een grote verscheidenheid aan devices en netwerken, allemaal erop gericht om het de gebruiker zo makkelijk mogelijk te maken. Je kiest gewoon het apparaat dat je op dat moment het handigste vind en je kunt bellen en gebeld worden. Wat betekend deze ontwikkeling voor uw bedrijf? Uw medewerkers of collega’s kunnen eenvoudig bereikbaar zijn op dat ene bekende vaste of mobile nummer en het gesprek voeren op elk apparaat naar keuze. Zo kan iemand die een duidelijke buro functie heeft zijn Windows computer gebruiken. Kan een webdesigner zijn geliefde iMac of Macbook gebruiken om te bellen en kan de buitendienst medewerker met zijn smartphone een collega bellen door alleen een intern toestelnummer te kiezen. En natuurlijk kan de telefoniste altijd zien wie er in gesprek is en wie niet, ongeacht het apparaat dat de collega’s gebruiken. Handig toch? Koppel daar dan ook nog eens handige functies aan zoals Voicemail, keuzemenu’s, wachtrijen, centraal telefoonboek en Chat berichten en dan heb je ineens de Managed Voice oplossing van Syntrex. Deze oplossing is in te zetten vanaf twee gebruikers. Je betaald niet meer per systeem of per lijn, maar per gebruiker, zoals het hoort. Tel daarbij de mogelijkheid op om gesprekskosten vooraf af te kopen, je abonnement per maand op te kunnen zeggen en dan heb je ineens de meest flexibele oplossing die er ooit op de markt is geweest. Ben je nieuwsgierig geworden naar deze oplossing? Neem dan snel contact met ons op voor een demo en uitleg.